Категорії
Кошик
Your cart is currently empty!
Пошук по бренду
Контакти
Будемо на зв’язку!
+38 (097) 83-44-309
manager.mandrivka@gmail.com
Кривий Ріг, пл. 95 квартал, буд. 9
Питання, що часто задають!
Як оформити замовлення? Виберіть товар, який вас цікавить. Додайте його до кошика та натисніть кнопку “Оформити замовлення”. Вкажіть усі необхідні дані та натисніть підтвердити замовлення. Після отримання замовлення наші менеджери зв’яжуться з вами для підтвердження замовлення.
Оплата після отримання замовлення у відділенні «Нової Пошти»
Оплата замовлення післяплатою здійснюється у відділенні компанії «Нова Пошта» після огляду товару. Звертаємо вашу увагу, що комісія Нової Пошти у такому разі становитиме 20 гривень + 2% від вартості товару. Якщо з якихось причин замовлення Вам не підійшло, Ви просто відмовляєтеся від отримання посилки і нічого не оплачуєте.
Прямий банківський переказ
Оплата до надсилання товару. У такому разі ви не сплачуєте комісію Нової Пошти за накладений платіж. Здійснити оплату можна на картку Приват банку через термінал, касу “Приват Банк”, додаток Приват24,
Як повернути товар? Ви можете повернути або обміняти товар належної якості протягом 14 днів від дня його придбання. Повернення можливе, якщо товар вам не підійшов, не задовольнив за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін або повернення товару можливий за умови, що він має товарний вигляд, не використовувався, не має ознак експлуатації та будь-яких змін, має повну комплектацію, збережено упаковку (коробку, футляр тощо), збережено всі ярлики, пломби, заводське маркування, присутній товарний чек та/або видаткова накладна. Обмін чи повернення товару здійснюється через Нову Пошту. Для товарів належної якості все пересилання як товару, так і грошей здійснюється за рахунок покупця. Для товарів неналежної якості (бракованих) пересилання здійснюється за наш рахунок.
Гарантія і правила повернення Гарантія на продукцію торгових марок Tramp, Sol, Totem, Kelty, Ладья та ін. у нашому інтернет-магазині надається від 1 до 12 місяців, залежно від обраної категорії товару. Якщо після придбання виявилося, що товар має дефект, то товар відправляється на експертизу представнику компанії в Україні. Протягом 14 робочих днів ваш запит буде вирішено! Гарантія не поширюється у випадках якщо до продукції допускалося недбале ставлення, якщо є природне зношування, якщо продукт використовувався не за своїм прямим призначенням. Якщо після купівлі з якоїсь причини товар не підійшов, покупець має повне право оформити його повернення на протязі 14 календарних днів. Є 2 варіанти повернення: 1. Самостійно привезти в офіс товар, який не підійшов та одержати за нього гроші (попередньо погодивши заїзд до в офіс); 2. Замовити виїзд кур’єра (ця послуга буде платною. Деталі уточнюйте у менеджерів). Перед тим, як зробити повернення/обмін, переконайтесь, що:
– товар НЕ було у використанні, тобто він новий;
– повністю збережено товарний вигляд;
– товар повністю укомплектований – залишилася упаковка та/або незірвана бирка; – збережено товарний чек.
Які умови доставки товару? Ми доставляємо замовлення в населені пункти по усій території України, за виключенням тимчасово окупованих Криму та окремих частин Луганської та Донецької областей, де ведуться активні бойові дії. Доставка здійснюється транспортною компанією “Нова Пошта” за погодженням з отримувачем вантажу. Ви можете отримати товар у відділенні транспортної компанії, в поштоматі або замовити його адресну доставку.
Як отримати безкоштовну доставку?
Доставка товарів на склад транспортної компанії БЕЗКОШТОВНА, якщо відповідає одночасно таким вимогам:
— загальна вартість замовлення перевищує 2000 грн.,
— товари не є акційними (зі зниженою вартістю, акційні комплекти, тощо),
— здійснена попередня оплата. Доставка товарів кур’єром за вказаною адресою БЕЗКОШТОВНА, якщо відповідає одночасно таким вимогам:
— загальна вартість замовлення перевищує 3000 грн.,
— товари не є акційними (зі зниженою вартістю, акційні комплекти, тощо),
— здійснена попередня оплата.